Selasa, 6 November 2012

Sarapan Hari Ini


juz nak share sarapan aku pagi ni..
sebenarnya aku xpernah makan pun makanan ni sebab ntah la aku pun xtau... mungkin kureng skit kot makanan2 india ni kot...
 
kwn2 sepejabat suka sgt makan, tiap kali makan kat kedai mamak tu, mesti mreka order tosei punya... aku plak juz order roti canai je la, yang tu je yg aku makan pun..
ntah mcm mana hari ni, aku nak try makan tosei tu, mayb tgk2 kwn2 yg makan tu nampak mcm mnarik je, nampak mcm sedap je... so aku pun try la ari ni...
 


lebih kurang mcm ni la rupanya tosei yg aku makan pagi tadi..
 
 
rupa2nya rasa dia masam kan, dicicah plak dengan sambal tumis yg agak masam juga, mayb terlebih air asam kot.. aku rasa bukan citarasaku walaupun kdg2 aku suka juga makan masam-masam.. hehehe..
 
 
rasanya lepas ni xmau makan dah la tosei, rasa mcm xbleh nak masuk tekak je, sebab tekak aku rasanya xsesuai dgn tosei tue... makan roti canai je la...
tp atas pandangan masing-masing la kan, ada juga yang minat makan tosei tue..


3 ulasan:

  1. sedapppp toseii...asma jrg2 makan kot...kmi kerap gak la dgn kedai2 mamak nie..hehe:)

    BalasPadam
  2. tosei masam ! muni pon suka roti canai lg . . ehehe :p n dengan roti nan cheese yang tuh memang terbaik ! :D

    BalasPadam
  3. Kak suka lagi roti canai & capati..hehe
    salam kenal Cemah..singgah sini & follow..
    klu sudi follow kak balik ye
    tq:)

    BalasPadam