Isnin, 3 Disember 2012

Sedikit Kecewa.. Mungkin Dah Takdirku Begini

 
.... :: berikutan dengan entryku yang bertajuk Perasaanku ::....
 
 

 
aku taip entry ni jumaat lepas lagi cuma xpublish je lagi sebab nak update lagi..
 
sebelum ni aku pernah menyatakan tentang perasaanku yang agak kecewa dengan permohonan aku untuk mendapatkan kelulusan dari Ketua Jabatan berhubung dengan Pengajian Luar Kampus ( Secara  Jarak Jauh ).
 
sambungannya berhubung perkara berkenaan...
 
2 hari lepas aku MC - xbrapa sihat... time aku cuti sakit aritu, ketua aku ada tipon aku sebab nak bgtau tentang perkara ni la.. lepas dari perbualan tersebut, terus satu prasaan lain dtg dalam diri aku.. LECEH, LECEH, LECEH...
 
bulan lepas aku ada memohon permohonan tersebut la.. pastu pihak sana ( HQ )  pertikaikan kenapa setelah 1 tahun lebih baru aku memohon kelulusan...
SEBABNYA X PERNAH LULUS LA AKU MOHON PLAK...
klu dah pernah lulus xkan la aku rajin nak mohon lagi kan...
 
pastu pagi ni, aku masuk keja.. ketua aku ckp, aku xsertakan surat permohonan yg first skali aku mohon.. yang aku tau aku dah bagi semua yang mreka minta..
xpa la klu dah leceh sangat, aku malas dah la..
 
xpa la selama ni pun mmg aku korbankan cuti rehat pun..
dan aku rasanya sampai hbs pengajianku aku tetap mcm nie.. tp kadang2 rasa mcm xpuas hati ja dengan setengah2 pejabat yang luluskan anggotanya bercuti tue.. xpa la nak wat mcm mana kan dah nasib aku mcm ni kan..
 

 
ini la kata hati aku skarang..
 skarang aku dah malas, biar la apa pun..
 jawapannya aku dah tahu dah kan, memang xdpt pun.. so....


 
 
 

6 ulasan:

  1. sabaq byk2 asma....cuba rujuk kat kementerian pasai nie...kami pun xtau sbb selalunya jabatan akan sokong benda2 baik tp heran lak situ pyh cam nie....

    BalasPadam
  2. as salam

    terlebih dulu..tahniah pada awak, bersemangat cekal utk teruskan study pjj..
    at least awak bertuah ada kerjaya..mcm akak, ada degree tapi susah nk dpt peluang kerja dari dulu..itulah rezeki namanya kan..cuma akak salute dgn awak yg gigih sambung study..in shaa Allah, akan dimudahkan segala urusan..follow sini yea :)

    BalasPadam
  3. sabar je lah kan Cemah... mungkin miss communication kot atau kesilapan teknikal....kena lbh alert...
    selamat maju jaya cemah :)

    BalasPadam
  4. slalunya klu gomen sng2 nk smbng blaja..
    buat surat trus je lulus.
    kata mnggalakkan pkrja smbng blaja, tp x diberi kbnran plk.. ssah cmni

    BalasPadam
  5. in shaa ALLAH jgn runsing2 kalau ada rezeki sambung blja tak ke mana.
    myb ALLAH nak duga..sabar ke tak ..

    BalasPadam