Rabu, 5 Disember 2012

..Cerita Kemarin..


alhamdulillah, kenyang perutku lepas menikmati nasi daging kunyit kat kedai Kak Mah..
ngat nak makan koewteow goreng tapi dah kemarin xmakan nasi seharian so confirm la rini lapar giler kan..
 
entry rini bukanlah nak story ttg makan sarapan pagi td, tapi nak share about cerita kemarin... kemarin, sekali lagi pihak HQ call tanya berkaitan permohonan pengajian jarak jauh tu la.. so, aku pun cerita la semua yg terjadi kepadaku selama ini.. pastu dia suh aku wat satu surat menjelaskan ttg justifikasi semua yg berlaku.. aku pun karang la surat dan hntr la ke HQ.. xtau la apa keputusannya nanti..
 
harapnya berita gembira la yg aku dapat.. tp klu keputusannya tetap sama.. aku pasrah je la..

2 ulasan:

  1. Insyaallah....sama2 kita doakan ye asma...kami nak sgt tgk kawan kami sorang ni berjaya :)

    BalasPadam
  2. in shaa ALLAH semoga dipermudahkan yer ;D
    byk berdoa ;D

    BalasPadam