Jumaat, 21 Disember 2012

.. kona ( belok ) tak lepas ..


just nak share..

time rehat, aku p jumpa kwn2 kat ofis lama... sronok la dapat jumpa mreka..
pastu bila nak balik ofis, aku lalu la ikut satu jalan ni..
memang aku tahu pun jalan tu memang sedang dibaiki, xsiap sepenuhnya lagi...
so banyak la kon2 di tengah jalan..
ntah mcm mana aku nak kona * belok * kiri xlepas, terus langgar kon...
mujur la kreta blakang xhentam bonet kreta aku.. klu x, confirm kemet, pastu kena marah ngan en.suami n my daddy..
rasa termalu juga dgn kejadian tu, tapi wat bodoh sudah la.. selepas aku undur kreta, n then teruskan perjalanan ke ofis dgn muka yg selamba..
klu ada orang disekeliling tu rajin2 duk pandang aku, aku wat xtau jer seolah2 xdak apa2 jadi pun..
hehehe... nak gelak pun ada, terkejut pun ada juga..

* kona* ni loghat org perlis untuk perkataan belok...

3 ulasan:

  1. Wah3x ada perubahan nie...LAWA BLOG NIE>>>CANTIKKK SGT<<<

    hehehehe kami besa gak gitu...terlanggaq pastu bt bodo ja..:)

    BalasPadam
  2. thanks cik P.A..

    tu la.. termalu tadi..

    BalasPadam
  3. hihihi.. klu sya pn buat cm akak jgk..
    buat x tau sdah.. jln jer.. aggp xde org wlpun dh malu.. hahaha

    BalasPadam