Rabu, 17 Oktober 2012

assalamualaikum... n slamat malam...

xder apa yg nak dishare mlm ni cuma saja je jenguk2 blog nie.. rasa mcm tgn ni xleh nk duduk diam... so aku pun tekan2 la kat cik tab ni..ikutkan nak guna laptop kesayangan tu la tp laptop aku sakit, kena hntr spital la dulu, kasi ubat dulu sama dia..bg dia sihat dulu...

dah alang2 aku menjenguk blog ni kan, apa kata aku share skit ttg kelas aku yang pastinya akan bermula ari jumaat ni... esok aku dah kena register 4 the new semester.. klu ikutkan timetable, esok xdak kls, jumaat baru da kelas... sterusnya sabtu sampai mlm... memerah otak plak la bermulanya jumaat.. lps ni xleh nk relax sgt la, kira ada masa terluang ja kena study je la..xleh manyak main dah la.. nnt bln 3/2013 baru leh main sat sebulan... time 2 cuti semester.. to my lovely son, muhammad irfan syahmi.. lps ni mama bz skit la sayang, tp xpa mama xkan lupakan syg mama busyuk masyam mama nie...

ok, disebabkan kelas xstart lg, esemen pun xdapat lg, apakata aku selesaikan dulu baca novel " suami yang kubenci " nie... tajuk novel je tau bukan betul2 punya.. klu suami aku, xla kubenci, malah kusayangi lagi... hehehe...

jom baca novel, bby pun dah tido.. bg pluang kat mama dia la tue...

♥LAYANZZZZZ♥.....

2 ulasan:

  1. bgsla asma ada semangat nk study...kami ni entah bila seru nk mai..hehe :)

    BalasPadam
  2. Jom la as, sambung study tumpang umur mcm ni... satni dah makin tua xsyok dah...

    BalasPadam