Khamis, 4 Oktober 2012

Pagi yang kalut...

assalamualaikum semua...



woohooo... pagi yang kalut arini, dengan bby yang still nak menyusu, en.suami pula kalut nak cari baju dia..aduhh....memang kalut la pagi ni, kelam kabut juga aku pagi ni.. tapi semua ni boleh dijadikan pengajaran buatku... lain kali jgn wat mcm tu lagi tau... * ingat cemah* ( cemah ni panggilan yang diberikan oleh xbos aku dulu.. aku suka xbos aku tu dan aku rasa tu la bos yg paling sporting skali yg aku pernah jumpa selama aku berkhidmat di Gomen nie.. skang dah xleh dgr dah panggilan tue.. huhuhu ) ## alamak dah lari topik la plak, asalnya nak crita ttg pagi yang kelam kabut tercerita ttg xbos plak.. xper len kali aku crita len yer tentang xbos2 aku yer ##~ sepatutnya sediakan semuanya dari semalam lagi~ jarang nak jadi mcm ni, selalu en.suami pakai baju loreng, ntah pagi ni mengejut nak kena tukar pakai baju kemeja plak.. naper xkalutnya nak cari singlet, klu kemeja ni xpakai singlet confirm la seksi kan.. hihihi...

bby pun seolah memahami je mamanya yg sedang kalut.. dia pun stop menyusu dan rela dirinya diserahkan kepada nenda yang disayangi.. kesian plak kat irfan... xpe yer sayang, petang nnt mama balik kita main skali yer, mama peluk2, mama cium2 sayang mama tue..

dengan rileks aku memandu sampai ke pejabat, alhamdulillah, aku selamat sampai ke ofis seperti biasa..syukur kepadamu..

4 ulasan:

  1. hehehe....ksian Puan Cemah...sbb En. Askar xpkai bju uniform jd kalut lak...tp dh blh handle smua kira okla...baby tu sntiasa memahami lak kan...:)

    BalasPadam
  2. Opss teringat lak mmbe2 umah sewa dlu dok pggl Cik Semah...mmg twinla kita ni kan..xbyk beza..hehe

    BalasPadam
  3. semah pun ada juga yg panggil time study kat poli dulu..

    BalasPadam
  4. hahaha kita serupa la kan....:)

    BalasPadam