Sabtu, 20 Oktober 2012

pertemuan pertama

alhamdulillah, kelas pada pertemuan pertama telahpun selesai.. lega rasanya, tp untuk mlm ni je la.. start drpd esok, kena study skit2 la sbb bila study part time ni, masa utk study  tu xbyk sbb kita keja lg, nk bg masa utk fmly lagi... mmg perit skit la... tp akan ku kuatkan smangatku untuk menggenggam segulung ijazah suatu hari nnt.. insyaallah..

mulai esok juga aku dah kena prepare skit2 utk tugasan yg diberi.. byk juga tugasan dan aku rasa agak mencabar juga la sbb masa yg diperuntukkan tu agak terhad..nk wat research bknnya sng, nk p interview company2 tu perlukan masa.. sbb tu la org ckp nak wat part time study ni mmg perlukan byk perngorbanan dan rela dikorbankan... tambahan lagi untuk semester nie kena wat program khidmat masyarakat plak... mmg jadual agak pack la.... fuh, pening juga..tp ini lah cabaran yang perlu aku hadapi untuk aku menjadi seorang yang berjaya suatu hari nnt... smoga apa yg diidamkan slama ini akan tercapai... amin..

4 ulasan:

  1. cewahhh dpt kwn sama2 study melalui blog nmpk...hehehe :)

    BalasPadam
  2. Hai, salam kenal..awak amek course apa? Bukan2 calang org amek part time study ni.. semoga berjaya ye..

    BalasPadam
  3. Bachelor Public Management..
    insyaallah, doakan saya berjaya menggenggam segulung ijazah yer.. itu yang diimpikan..

    BalasPadam